Nog 10 jaar Algera-problematiek vindt ChristenUnie Krimpenerwaard onacceptabel

Van Brienenoordbrug.JPGdonderdag 11 juni 2020 13:06

“De kaart van Zuid-Holland ziet zwart van de projecten” zo stelt verkeersgedeputeerde Floor Vermeulen op 10 juni in een bijdrage op www.Rijnmond.nl. “De Van Brienenoordbrug wordt vanaf 2025 in drie zomers aangepakt. De aanpak van de Algeracorridor zal starten ná de werkzaamheden aan de Van Brienenoordbrug.”

Als je dan even rekent ..., zegt Vermeulen eigenlijk, dat in het meest gunstigegeval de werkzaamheden aan de Algracorridor pas starten in 2028. En dan moeten er zich geen verdere vertragingen voordoen. Als je er vervolgens van uitgaat dat de werkzaamheden aan de Algracorridor -zeg- twee jaar duren.... Dan betekent het, dat de inwoners vanuit de Krimpenerwaard nog zeker TIEN jaar met de ontsluiting aan de westzijde van de Krimpenerwaard worden geconfronteerd!

"Onacceptabel" zo stelt de fractie van de ChristenUnie Krimpenerwaard. Raadslid Anthony Tom heeft daarom vragen gesteld aan het college van B&W van de Krimpenerwaard. "We hopen dat het college alles in het werk gaat stellen om deze vertraging te voorkomen en dus om de aanpak van de Algracorridor waar mogelijk te versnellen" aldus Tom. "We wachten vol spanning op de stappen die het college denkt te gaan zetten" .

Link: https://www.rijnmond.nl/nieuws/196235/Verkeersgedeputeerde-De-kaart-van-Zuid-Holland-ziet-zwart-van-de-projecten

TitelBestandsgrootteMIME-type
200611 Raadsvraag ChristenUnie over planning Algeracorridor_.docx54,4 kBapplication/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.documentdownload

Reacties op 'Nog 10 jaar Algera-problematiek vindt ChristenUnie Krimpenerwaard onacceptabel'