21 ChristenUnie_CorSlob_TonvanDorp_WetlandCats_Dierendag_1.jpgmaandag 04 oktober 2021 10:34

Maandagmorgen togen onze raadsleden Ton van Dorp en Cor Slob naar de kattenopvang van Anja van der Laan. Anja zet zich, samen met haar vrijwilligers, al jaren in voor zwerfkatten die niet herplaatsbaar zijn.

21 ChristenUnie_CorSlob_TonvanDorp_WetlandCats_Dierendag_2Het begon met een paar verwilderde zwerfkatten en is uitgelopen naar een opvang met 385 niet herplaatsbare katten. De ChristenUnie Krimpenerwaard heeft veel waardering voor haar tomeloze inzet. De stichting is regionaal maar schrikt er niet voor terug om ook katten uit de brandhaard gebieden in Griekenland op te vangen. Normaal gesproken delen we een KrimpenerwaardeRING uit maar we bedachten dat katten daar niet zoveel aan hebben. Daarom drukken we onze waardering op Dierendag uit in een aantal kilo’s voer en voor alle katten een paar snoepjes. Ook u kunt het werk van Anja steunen via www.wetland-cats.nl

Reacties op 'Leuke verrassing van ChristenUnie op Dierendag voor de zwerfkatten van Anja van der Laan (Stichting Wetland Cats) in Gouderak.'