Social media posts - uitdagingen_1080px1.pngdonderdag 03 februari 2022 15:08

Zo aan het begin van de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen zoeken we tijd voor reflectie en vooruitzien. De kandidatenlijst en het programma voor de komende jaren zijn vastgesteld. Dan sta je ook stil bij de uitdagingen voor de komende jaren! En we houden zeker wel van een uitdaging.

Deze week introduceerde de ChristenUnie Krimpenerwaard de eerste van zeven concrete uitdagingen voor de Krimpenerwaard. Met een knipoog naar de afkorting CU. Welke knelpunten ervaren wij en zijn die ook relevant voor de inwoners van de Krimpenerwaard. Wij dagen iedereen uit hierop te reageren. Niet om te klagen maar om nieuwe mogelijkheden te ontdekken voor oplossingen. U kunt contact met ons opnemen via secretariaat@krimpenerwaard.ChristenUnie.nl
Naast deze zeven concrete uitdagingen, is er natuurlijk nog meer werk in Krimpenerwaard te doen. Daar wil ChristenUnie Krimpenerwaard de komende 4 jaar graag aan mee werken. Nieuwsgierig naar onze ideeën? Lees ons verkiezingsprogramma hier.
Bent u ook benieuwd naar de andere zes uitdagingen. Volg ons op Facebook, Twitter en Instagram.

Reacties op 'Introductie door ChristenUnie van zeven Concrete Uitdagingen voor de Krimpenerwaard.'