21 Krimpenerwaardering Willemse.jpgvrijdag 26 november 2021 10:00

Nog in het kader van de Dag van de ondernemer bezochten ChristenUnie raadsleden Ton van Dorp en Cor Slob het kantoor van W.M.Willemse Dienstverlening bv

Willem is samen met zijn kleinzoon de motor achter een mooie ontwikkeling in Lekkerkerk. Met diverse winkels oa een boekhandel, mode- en kapperszaak en Huisraadplein in ideële samenwerking met de Stichting Dagbesteding Krimpenerwaard. Ton van Dorp: ‘ Ondernemers als Willem en Matthijs houden samen met de andere ondernemers de dorpskern Lekkerkerk levendig en leefbaar. Als ChristenUnie willen wij dit waarderen met een KrimpenerwaardeRING en hiermee ook het belang van lokaal kopen onderstrepen!
Note:
De KrimpenerwaardeRING is een symbool van waardering van de ChristenUnie Krimpenerwaard voor mensen en organisaties die zich inzetten voor de samenleving en voor de Krimpenerwaard in het bijzonder. De ring is gemaakt van Tagua (noot van een palmboom) wat ook wel bekend staat als het plantaardige ivoor.

Reacties op 'Dag van de ondernemer/ KrimpenerwaardeRING voor Willem en Matthijs Willemse in Lekkerkerk.'